Consell Escolar

El passat 26 de novembre van tenir lloc les eleccions del sector famílies al Consell Escolar. Des de l’escola volem agrair l’alt grau de participació d’aquesta edició. També volem donar les gràcies a totes les candidates per la seva predisposició a col·laborar amb l’escola, i felicitar a la representant escollida que va ser la Maite Garcia.

També agrair al representant sortint, el Xavi Alcoceba, la seva tasca i les aportacions realitzades durant aquests anys. Aquesta jornada no hagués estat possible sense la dedicació de les persones que van estar a la taula de votacions durant la jornada electoral.