Beques de menjador pel curs 2020-2021

S’ha convocat el procediment per demanar les beques de menjador de cara al curs 2020-2021.

Donada la situació excepcional, hi ha quatre mecanismes per presentar els impresos de la sol·licitud i tota la documentació necessària:

1r mecanisme: Portant la documentació a l’escola, abans del 19 de juny, amb cita prèvia. Per demanar aquesta cita cal enviar un correu a l’adreça escolaelbruc@xtec.cat. Aquestes cites tindran lloc el dimecres 10 de juny de les 9:15 a les 12:30, o el dilluns 15 de juny, de les 15:30 a les 17:30. Demaneu-la al correu anterior dins aquestes franges horàries i rebreu confirmació.

2n mecanisme: Enviant ara tota la documentació en pdf al correu electrònic de l’escola (escolaelbruc@xtec.cat) i portant els originals quan es pugui accedir amb normalitat a l’escola.

3r mecanisme: Mitjançant instància electrònica directament al Consell Comarcal de l’Anoia (tota la documentació haurà de ser enviada en format PDF). Aquest mecanisme finalitza el 19 de juny. L’adreça de la seu electrònica és: https://www.seu-e.cat/web/ccanoia.

4t mecanisme: Presencialment al Consell Comarcal de l’Anoia (Plaça St Miquel, 5 d’Igualada), demanant cita prèvia, fins el 30 de setembre de 2020. El telèfon del consell comarcal és el 93 805 15 85.

Per aquest nou curs hi ha DOS TIPUS D’IMPRESOS PER LA SOL·LICITUD

1)    Model 1: Servirà per totes aquelles persones que ja van demanar l’ajut el curs passat (tant és el resultat que van obtenir). Aquest document és una declaració responsable on indiqueu que totes les dades del curs passat segueixen vigents i per tant no haureu d’adjuntar cap documentació

2)    Model 2: Servirà per totes les noves sol·licituds i per les que tenen variacions amb la documentació presentada el curs passat (canvi de padró, separació dels pares…)

L’enllaç a la web del consell comarcal, on trobareu tota la informació i us podreu descarregar també els documents, és. http://www.anoia.cat/departaments/ensenyament/ajuts-individuals-de-menjador/