Ara li toca…. a la Vella Quaresma!!

Després  de la festa de Carnaval i les consignes del Rei Carnestoltes ara  li toca el torn a la Vella Quaresma  i ella també porta consignes!!!! Mireu,mireu (cliqueu damunt la imatge per poder veure els videos)

 

PREGUNTEM LES COMARQUES

A 4t seguim amb les comarques!!
Si cliqueu el següent enllaç podreu veure un vídeo amb el nom de les comarques. A veure si recordeu la capital i sabeu quina és la següent.
Atenció!!!!: falta Moianès. Per cert: quina és la seva capital?

Apa!!! Repasseu!!! que un control en breu us trobareu?????????

Segona entrega de can Alzina i més…

Tal i com us vàrem dir us fem arribar més fotos i videos.

Us passem el video de la visita a Can Alzina i , a més a més les fotos i els videos de la passejada en carro que vàrem fer el passat divendres.Recordeu:cliqueu al damunt de la imatge per poder-los veure.

CAN ALZINA

Benvolgudes famílies ,

aquí teniu unes fotos de la visita que vàrem fer a Can Alzina . Més endavant penjarem més fotos i més vídeos.

ELS MEUS IGUALS

http://photos.app.goo.gl/HH27VUu3L1gZIizi2

Ha estat el dia de la Pau a les escoles.
A 4t treballem els DRETS DELS INFANTS. Un dels drets és tenir identitat.
Hem escrit en un full característiques de la nostra identitat i hem buscat algun@ company que coincideixi amb nosaltres i ha firmat al full. Hi ha a qui li ha costat trobar alguna persona que li passi el mateix i que tingui els mateixos gustos.
Amb aquesta activitat ens coneixem nosaltres mateixes i als company@s. Veiem que coincidim en moltes coses i en d’altres no.
Si cliqueu a l’enllaç veureu l’activitat.
Volem repetir!!