Els nostres projectes
20/02/18Les portes obertes per al proper curs 2018-2019 seran el 23 i 26 de febrer de 15.15h a 17.30h.
Podeu apuntar-vos a una de les dues visites trucant a l’escola en horari de secretaria de 9h a 13h i de 15h a 17h.
Telèfon 937269392
Si ens voleu conèixer una mica millor, cliqueu al damunt de les imatges per a descobrir els projectes que tenim engegats aquest curs:
Jo llegeixo, jo escric… jo visc! Teatre Arts & Crafts
Música English Educació Emocional
Festes Agenda 21 Pla TAC
Ara li toca…. a la Vella Quaresma!!
17/02/18FOTOS GRUP CARNAVAL
15/02/18Masks inspired by…
13/02/18Amb l’arribada del Rei Carnestoltes, els alumnes de Cicle Inicial i Mitjà van decorar el mural del vestíbul amb el títol “MASKS INSPIRED BY…” amb tot de màscares creades a partir de la inspiració de diferents artistes que havien estat treballant a l’aula d’Arts&Crafts: Paul Klee, Salvador Dalí i Pablo Picasso.
Vam enviar les fotografies al Teatre – Museu Dalí de Figueres per mostrar-los què xules ens havien quedat totes les màscares i ens han publicat les fotografies a la seva web… Així com en el Facebook!
Mireu, mireu…
https://www.salvador-dali.org/ca/educa-dali/surrealitza-t/jo-tambe-soc-un-artista/


Si voleu veure els artistes de 2n amb les seves màscares, cliqueu al damunt de la imatge.
Celebrem el Carnaval!!!
13/02/18Segona entrega de can Alzina i més…
08/02/18CAN YOU GUESS WHO I AM?
08/02/18Second grade students have been working on Dali’s paintings and they have created masks inspired in Dali’s work.
Can you guess who are they?
Click on the image and discover more photos!
Els alumnes de segon han estat treballant sobre els quadres de Dalí i han creat màscares inspirades en la seva obra.
Podeu endevinar qui són?
Cliqueu a la imatge i descobriu més fotografies!
A l’hora de menjador, fem teatre!
05/02/18L’escola col·labora amb la Marató de Tv3!
04/02/18Per primera vegada, la nostra escola ha participat a la marató de TV3 fent un seguit d’activitats amb les famílies i la comunitat educativa de l’escola per tal de recollir diners per a destinar a la investigació de les malalties infeccioses.
Estem molt contentes de la participació i la bona acollida que va tenir l’activitat i volem aprofitar per agrair la col·laboració i la implicació dels voluntaris i voluntàries que ho van fer possible.
Desitgem poder-ho tornar a repetir l’any vinent!
Moltes gràcies!!!!

















