Instal·lacions

L’escola està ubicada en dos edificis separats pel carrer Lluís Companys.

Al Carrer Sardana es troba l’edifici vermell, amb un edifici annex d’obra on hi ha les aules d’Educació Infantil (6 aules amb un total de 138 alumne) i Cicle Inicial (4 aules que acullen 87 alumnes més).

Al carrer Av. Piscines i Esports s’ubica l’edifici verd amb un edifici annex d’obra on estan les aules de Cicle Mitjà (6 aules amb un total de 112 alumnes) I Cicle Superior (6 aules amb 125 alumnes) també hi ha els espais dedicats a la gestió i administració del centre. Ambdós edificis tenen els seus propis espais comuns: biblioteca, aula d’informàtica, sala d’usos múltiples utilitzades com a gimnàs.

L’escola disposa de servei de menjador amb cuina pròpia, ubicat a l’edifici verd, els alumnes que fan ús d’aquest servei d’Educació Infantil i Cicle Inicial s’han de desplaçar al migdia acompanyats pels monitors i/o mestres corresponents.

L’escola disposa de servei de menjador i de transport escolar pels alumnes de Talamanca matriculats al nostre centre.