Benvolgudes famílies!!!
Us enviem unes propostes de treball i recomanacions perquè aquests dies de confinament a casa no se us facin tan pesats. Totes aquestes activitats compartides amb l’adult, els ajuden al desenvolupament de les seves capacitats.
Per qualsevol consulta o dubte estem a la vostra disposició.
Aquí teniu els següents enllaços:
- ACTIVITATS DE LLENGUA I MATEMÀTIQUES:
- https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes
- http://www.edu365.cat/infantil/llegir/index.html
- https://escoles.fundesplai.org/blog/21-idees-creatives-i-educatives-per-fer-amb-els-nens-i-nenes-a-casa/
- https://www.symbaloo.com/mix/jocsdellenguainfantil
- https://www.escolapissarria.cat/wp-content/uploads/2020/03/La-Rosa-contra-el-virus-CATALA%CC%80.pdf.pdf
- https://www.symbaloo.com/mix/matematiquesinfantil1?searched=true
- ACTIVITATS D’EXPERIMENTACIÓ:
- https://www.google.com/search?q=manual+de+experimentos+para+preescolar&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwicnoum5aToAhWRzYUKHRtuBmQQsAR6BAgKEAE&biw=1366&bih=608
- https://www.ccma.cat/tv3/super3/dinamiks/
- https://www.aprenentamblesmans.cat/educacio-infantil/
- ALTRES RECOMANACIONS SENSE PANTALLA:
- Llegir contes i fer que els nens/nens els expliquin, fer-los preguntes sobre els personatges, que facin alguna descripció; canviar el final del conte…
- Representar el conte amb titelles si en teniu, si no poden dramatitzar-lo o confeccionar les titelles.
- Inventar històries i personatges.
- Fer algun dibuix i dir el que han fet.
- Escriure el nom d’algún personatge.
- Fer llistat de la compra d’alguna cosa que els agradi.
- Escriure el seu nom i el de la resta de la família, amics…
- Jugar tots junts a fer trencaclosques, al parxís, oca, cartes, dòmino…
- Treballar el càlcul mental, fent petites sumes i restes.
- Elaborar tots junts diferents receptes de cuina, fer plastilina, modelatge amb fang, fer bombolles de sabó…
- Fer construccions amb blocs, rolls de paper de vàter, gots de plàstic, sabates de cartró…
- Ajudar a plegar la seva roba (calcetes, mitjons, samarretes…)
- Ajudar en les tasques de casa, parar i desparar la taula, endreçar la seva habitació, donar menjar a les seves mascotes si en tenen, regar les plantes…
- Retallar amb tisores amb la supervisió d’un adult.
- Fer collarets i polseres amb macarrons…
- Cantar i ballar cançons…
- Enregistrar algun àudio o vídeo d’algún conte on el xiquet/ta sigui el protagonista i parlar de com ho han fet, que poden fer de diferent, que poden millorar…
- I tot el que se us acudeixi de fer, per estar amb els vostres fills i filles i passar-ho el millor possible.
PROPOSTES ANGLÈS:
RUTINES P4
-Cançó per començar les classes. Objectiu: Dir bon dia.
-Cançò per la rutina del temps.
-Per saber com estan? Treball de les emocions.
-Si els pregunto el nom:
-De comiat:
CONCEPTES
Alguns conceptes treballats.
-Comptem:
-Les parts del cos:
-Animals de granja:
-Teatre anglès: Three little pigs. (Els tres porquets)
http://bluemangotheatre.com/audios/THREE%20LITTLE%20PIGS-TR1-In%20My%20House.mp3
http://bluemangotheatre.com/audios/THREE%20LITTLE%20PIGS-TR2-I’m%20a%20Pig.mp3
http://bluemangotheatre.com/audios/THREE%20LITTLE%20PIGS-TR3-I’m%20a%20Wolf.mp3
http://bluemangotheatre.com/audios/THREE%20LITTLE%20PIGS-TR4-Wolfie%20Brown.mp3
http://bluemangotheatre.com/audios/THREE%20LITTLE%20PIGS-TR5-Who’s%20Afraid.mp3
-Colors: