Jornada de Bricolatge

El passat 9 de maig, la nostra escola va viure una nova edició de la ja tradicional jornada de bricolatge, una iniciativa molt especial que compta amb la participació activa de les famílies.

Al llarg del matí, mares, pares, alumnes i membres de l’equip educatiu van treballar plegats per millorar diferents espais del centre. Es van dur a terme diverses actuacions de millora als espais de l’escola: es van arranjar i envernissar les taules de les terrassetes de primària i revisar les d’infantil per millorar-ne l’estabilitat. També es va construir una cuineta per al pati del bosc, es va repassar i fixar el rocòdrom i es van arreglar bicicletes i patinets dels patis d’infantil.

A més, es va reconstruir la cuineta d’infantil, substituint fustes i piques, tot i que inicialment no estava previst. Alguns elements es completaran en la propera jornada.

Més enllà de la feina feta, la jornada va ser una gran oportunitat per compartir temps, reforçar vincles i fomentar el sentiment de comunitat que tant valorem.

Des de l’escola volem agrair sincerament la implicació i l’esforç de totes les famílies que hi vau participar. Gràcies a vosaltres, continuem construint, entre tots, una escola millor.

A continuació, podeu veure un recull d’imatges de la jornada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut