PROJECTE “LA PREHISTÒRIA” A CICLE INICIAL

Els nens i nenes de 1r i 2n hem investigat i descobert moltes coses sobre la Prehistòria!

Per endinsar-nos en la època, vam anar a visitar les Coves del Toll, a Moià, i vam passar un dia genial i ple d’aventures. Vam entrar a les coves, a les cabanes i, fins i tot, ens vam fer un penjoll amb os i ens vam pintar les cares com a prehistòrics!

A l’escola, entre altres coses, hem pintat amb pigments naturals, hem fet eines i altres coses amb fang i hem fet pintures rupestres al passadís de l’escola, que hi tenim una cova!

Podeu veure un petit recull del que hem fet, clicant aquí. Esperem que us agradi!