LLIGUETA COLPBOL A 6È

Els alumnes de 6è de l’escola han participat aquest any juntament amb altres escoles de Santa Coloma i  Badalona  a la lligueta de Colpbol.

Es tracta d’un esport força nou on l’objectiu és aconseguir ficar la pilota a la porteria colpejant-la amb qualsevol part del tronc i sobretot amb la mà, amb el palmell de la mà.

És un esport que la majoria d’alumnes no coneixia i que els hi ha agradat força.

Durant el curs hem jugat els partits de la lligueta i al mes d’abril ens hem trobat totes les escoles participants per fer la jornada final.

Cliqueu aquí i hi veureu la classificació dels diferents grups de la lligueta.

Aquí podeu veure algunes fotos.