CARTA A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies.

Arribem al final d’un curs diferent i atípic. Les emocions estan a flor de pell per l’acabament d’aquest cicle i pels dubtes i inquietuds que tenim.

Aquests tres últims mesos hem forjat una aliança ferma, un vincle emocional imprescindible i necessari. Desitgem que us hagueu sentit acompanyades i recolzades pels mestres i les mestres que formem l’Escola Beethoven, perquè aquest ha estat el nostre neguit.

Us demanem que, entre tots, fem possible que aquest lligam no es perdi, ja que els seus beneficis, per a tota la comunitat educativa, són molt grans.  A les nostres mans i a les vostres, està la possibilitat d’ aconseguir-ho.

Us donem les gràcies per ser-hi i per formar part de la nostra vida de mestres ja que, d’ alguna manera, també sou les nostres famílies.

Amb l’ esperança posada en un retorn al setembre “normalitzat”, us volem desitjar un bon estiu.

Una abraçada molt gran!!!!!

Claustre de mestres Escola Beethoven