PROPOSTES D’INFANTIL (P3-P4-P5): ESPAIS A CASA!

Hola família!

Preparats per estrenar la fase 1?

Poc a poc anem avançant en la desescalada i ja ens podem veure amb familiars i amics. Aprofitem cadascuna de les oportunitats de retrobar-nos i visquem-les com un regal i no oblidem ser prudents que queda molt camí per recórrer.

Nosaltres seguim portant-vos propostes per viure els espais a casa i no deixar de gaudir i aprendre.

Per estimular tots els nostres sentit la Lorena ens ensenya a fer les pilotes sensorials, qui s’anima?

Si abans ens centràvem en les mans la Marisa ens porta un joc on els pulmons són els protagonistes. Ens proposa xuclar paperets!

Ara és el moment de la vista i ho fem a partir dels colors. Busqueu per casa totes aquelles coses que són d’un color perque volem veure com els classifiqueu i ordeneu.

Quin és el vostre color preferit? El de la Paloma és el verd no hi ha cap dubte

I si cal que ens fixem molt bé us posem a prova a un experiment fet amb espelmes, la Jéssica ens explica com fer-ho.

I la oïda? Que us sembla si escoltem el conte que ens porta l’Anna? Aquesta setmana ens acompanya el Patufet.

I tal com s’explica al conte us atreviu a menjar-vos al Patufet com va fer el bou? Sí sí l’Anabel ens porta un esmorzar boníssim!

Ja plens d’energia la Mònica ha pensat que és moment de moure tot el cos i perque no jugar amb ninos.

I sense deixar de moure’ns que us sembla jugar a la xarranca musical?

I ara no va de música si no d’escoltar atentament els sons de les lletres. Tira el dau i busca els sons de les vocals a les diferents imatges.

Escriu la paraula quan trobis el so!

Per acabar la teacher ens porta el NUMBERS!

Gaudiu de totes les propostes i sobretot feu-nos arribar les vostres fotos i vídeos que ens encanta poder veure que bé ho poseu i tot els que esteu aprenent.

marisacc@escolabeethoven.cat

anabelfb@escolabeethoven.cat

annaag@escolabeethoven.cat

sandratm@escolabeethoven.cat

lorenaas@escolabeethoven.cat

jessicacs@escolabeethoven.cat

palomahm@escolabeethoven.cat

Fins la setmana que ve!!!!!