PROPOSTES D’INFANTIL (P3-P4-P5): ESPAIS A CASA!

Hola família!

Aquesta setmana venim carregats de propostes ben variades perquè tingueu moltes opcions de passar una bona estona de gaudi i aprenentatge.

Començarem experimentant amb un ingredient que tots tenim a casa ARRÒS! Que us sembla si el tintem de molts colors?

I qui més en sap de colors és el nostre amic l’Elmer un elefant molt especial que ens estimem moltíssim.

I si la idea és ser creatiu la Lorena ens porta una idea que ens farà volar la imaginació.

I de fer volar en sap molt la Marisa que ens proposa un invent per fer volar papers.

I si deiem de fer volar papers també poder aprofitar el paper de diari per fer: El rondó de los periódicos

L’Anabel aquesta setmana vol que juguem a un joc que segur que tots els pares i mares estaran encatants.

Parem taula i ajudem a les tasques de casa!

Una altra idea per investigar tot el que tenim per casa és triar 10 objectes i ordenar-los del més gran al més petit.

Quin ha estat l’objecte més gran? I els més petit?

També podeu inventigar amb els vostre noms picant les síl·labes.

Busque altres paraules que tinguin les mateixes síl·labes que el vostre nom.

Per posar el cos en moviment l’Anna ens recorda la dansa del  Els bons amics i que recordareu dels tallers de Nadal.

Agafeu una parella i prepareu-vos per ballar!

Aquesta setmana la Mònica ens deixa una pràctica de ioga: La respiració de l’abella

I la teacher aquesta setmana ens proposa la cançó I can sing the rainbow .

Podeu jugar buscant a casa coses dels colors tot dient el seu nom en anglès.

Gaudiu de totes les propostes i sobretot feu-nos arribar les vostres fotos i vídeos que ens encanta poder veure que bé ho poseu i tot els que esteu aprenent.

marisacc@escolabeethoven.cat

anabelfb@escolabeethoven.cat

annaag@escolabeethoven.cat

sandratm@escolabeethoven.cat

lorenaas@escolabeethoven.cat

jessicacs@escolabeethoven.cat

palomahm@escolabeethoven.cat

Fins la setmana que ve!!!!!