PROPOSTES D’INFANTIL (P3-P4-P5) : ESPAIS A CASA!

Hola! Com ha anat les primeres passejades després de tants dies sense poder sortir? Esperem que hàgueu gaudit molt estirant les cames, respirant aire lliure i prenent una mica de sol.

Nosaltres us portem noves idees per jugar i aprendre a casa esperem que us agradin!

La Mònica ens ensenya com saludar al sol!

I si a més a més del sol juguem també amb les ombres, l’Anna ens ensenya com fer un teatre d’ombres segur que amb el que teniu a casa també en podeu fer un, sobretot cal imaginació.

També hem pensat que cal agafar moltes energies abans de les sortides al carrer. Córrer, anar amb bicicleta i patinet és esgotador per això l’Anabel ens ensenya a fer batut de maduixa.

I us portem una cançó perquè pugueu cantar i fer amb mímica, us imagineu de què pot ser???? Si del CARRER, després de tants dies es nota que estem contents de poder sortir.

També hem pensat que us agradarà escoltar un conte i aquesta setmana hem triat el d’En Bao i els seus amics

Us animeu a inventar-vos els vostres contes i històries? Només ens calen rotllos de paper de vàter per fabricar els vostres personatges.

Ara us portem dues propostes que van des de la calma creant mandales a l’explosió d’energia més gran fent un volcà.

La Marisa ens ensenya a relaxar-nos amb mandales.

Però també podem treure tots els nervis i neguits fent que el volcà exploti.

No ens oblidem d’escriure i les matemàtiques que sabem que us encanten, nosaltres a casa ja veiem lletres i formes geomètriques per tot arreu.

Us animeu a fer el vostre nom com ho ha fet la Sandra?

I fer les formes geomètriques? Uns escuradents i unes xuxes…. i per esmorzar i berenar cercles!

La teacher ens porta un altre vídeo de les formes geomètriques.

Gaudiu de totes les propostes i sobretot feu-nos arribar les vostres fotos i vídeos que ens encanta poder veure que bé ho poseu i tot els que esteu aprenent.

marisacc@escolabeethoven.cat

anabelfb@escolabeethoven.cat

annaag@escolabeethoven.cat

sandratm@escolabeethoven.cat

lorenaas@escolabeethoven.cat

jessicacs@escolabeethoven.cat

palomahm@escolabeethoven.cat

Fins la setmana que ve!!!!!