LLIGUETA D’HANDBOL 2011-2012

Ja ha començat la lligueta d’Handbol de 5è de primària. Es tracta d’una activitat esportiva organitzada pels mestres de les escoles participants de Santa Coloma de Gramenet, on l’objectiu es compartir una estona amb alumnes d’altres centres tot practicant un esport.
Els alumnes de 5è de primària juguen diferents partits d’handbol durant el 2n trimestre realitzant una lligueta.
Hi ha dos grups de 4 escoles, el Beethoven juga els seus partits amb l’escola Ausiàs March, Tanit i Wagner.
A cada partit es juguen 3 mini partits de 15 minuts i els equips han de ser mixtes.
La puntuació és la següent: victòria 2 punts, empat 1 punt i derrota 0 punts. Al final de cada partit es fa el sumatori fins a finalitzar els 3 partits a disputar.

El dilluns dia 6 de febrer el Beethoven va jugar el primer partit a l’escola Ausiàs March (Ausiàs March- Beethoven). El resultat dels 3 mini partits va ser:

Primer mini partit: 1- 6 Victòria: golejadors Ayman 4 gols, Ivan 1 gol i Kawan 1 gol. 2 punts

Segon mini partit: 5-5 Empat: golejadors Tania, Clara, Andrea 1 gol i Nidal 2 gols. 1 punt

Tercer mini partit: 2-6 Victòria: golejadors Dario 3 gols, Ayoub 2 gols i Yassine 1 gol. 2 punts

Va ser un partit molt bonic i on tothom va participar amb molta empenta i esforç. Felicitats Beethoven, ja tenim 5 punts!!!

Aquí hi teniu les fotos: