LLIGUETA DE FUTBOL DEL BESÒS

Per tercer any consecutiu, l’escola Beethoven participa en la “Lligueta de Futbol del Besòs”. Es tracta d’una iniciativa impulsada per diferents mestres d’Educació Física del Barcelonés Nord (Santa Coloma de Gramenet, Badalona i Sant Adrià del Besòs) amb els següents objectius:
1. Interrelació de l’alumnat i professorat dels diferents centres d’ensenyament mitjançant l’esport.
2. Promoure valors positius per la formació personal com la participació, el treball en equip, el respecte…
3. Fer servir l’esport com a eina educativa, col•lectiva, de cohesió i cultures.

També compta amb la col•laboració dels PEE de la comarca i el Consell Esportiu del Barcelonès Nord.

Les escoles participants aquest any són:
– Wagner, Verge de les Neus i Beethoven de Santa Coloma de Gramenet.
– Miguel Hernàndez, Jesús i Maria, Folch i Torres i Joan Coret de Badalona.
– Cascavell de Sant Adrià del Besòs.

Les escoles es divideixen en dos grups que juguen els partits durant el segon trimestre del curs. Finalitzada la lligueta al mes de juny es realitza una trobada de totes les escoles al poliesportiu de “La Colina”, a Badalona, per tal de jugar els partis finals, entregar els trofeus i fer la festa de cloenda. La lligueta està reservada als alumnes de Cicle Superior.

La nostra escola jugarà contra el Wagner, Verge de les Neus i l’escola Cascavell. Es juga un partit a casa i un com a visitant.

Aquí teniu el calendari de partits del Beethoven durant la lligueta:

LLIGUETA DE FUTBOL 6è

25 GENER (Dx)