ATLEGRAMA 2011

El passat divendres dia 20 de maig es va celebrar l’Atlegrama 2011. Es tracta d’una reunió esportiva on el protagonista és l’atletisme.
Els alumnes de sisè de les escoles Ausiàs March, Roselló Pòrcel, Wagner i Beethoven ens vàrem reunir a Can Dragó (Barcelona) per tal de celebrar la jornada.
Els alumnes van triar quatre proves entre aquestes set: salt de longitud, salt d’alçada, llançament de pes, resistència (400 metres), velocitat (60 metres), tanques (60 metres) i relleus (4x 60 equips mixtes).
Al final de la jornada es va fer l’entrega de les medalles als guanyadors de les diferents escoles.
L’equip del Beethoven “Els esprínters” va aconseguir un total de 6 medalles, però el més important és que vam passar un matí molt divertit fent esport i compartint reptes i esforços amb nens i nenes d’altres escoles.
Aquí podeu veure les fotos i també dos vídeos: el de la desfilada inicial de les diferents escoles i la final de la cursa de tanques femenina.