Primeres informacions pel curs 20-21

Benvolgudes famílies us fem saber que enguany no està llest el llibret informatiu a causa de les modificacions ocasionades per la COVID-19. En penjarem una versió provisional la última setmana de juliol.

El curs escolar s’iniciarà el 14 de setembre amb una nova normalitat. Tots els serveis funcionaran  amb les mesures higièniques i sanitàries establertes Departament de Salut. Per tant hi haurà servei de menjador, extraescolars, servei d’acollida,…

Aprofitant l’avinentesa us avancem algunes dels aspectes a tenir en compte per a l’organització i funcionament del proper curs:

• BATES: Els alumnes de 1r a 4t NO hauran de dur bata de manera habitual. Sí que n’hauran de tenir una a l’escola per quan sigui necessari (activitats plàstiques, laboratori,…). De P3 a P5 continuaran utilitzant la bata. 5è i 6è, com ja fèiem ara, no n’han de dur.
  • ENTRADES I SORTIDES:

Per tal de descongestionar les entrades i les sortides hi haurà dos accessos:

CARRER SÈQUIA – CM i CS

CARRER ROSSELLÓ – EI i CI

Per l’entrada i sortida esglaonada hi haurà 2 franges horàries:

Matí: 9 i 9:10

Tarda: 16:30 i 16:40

L’horari del migdia serà l’habitual (12:30 i 15h)

Seguint les instruccions del Departament, a hores d’ara, les famílies no podran accedir dins del recinte escolar sempre hi quan no sigui un motiu justificat o amb cita prèvia.

Ja us anirem informant i explicant al respecte a les reunions de pares. Cal mirar-se però el llibret informatiu quan es pengi.

Descanseu, gaudiu de l’estiu i ens veiem a la tornada.

Equip directiu

Manresa, 22 de juliol de 2020

*Les mesures establertes són susceptibles a canvis que hi puguin haver a darrera hora en funció de la situació de la pandèmia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *