4t: Audició d’acordió

Dijous passat els alumnes de 4t vam tenir la sort de tenir la visita de la Maria José. Ella toca l’acordió i ens va passar per les 3 classes a fer una audició. També ens va explicar l’instrument i li vam poder fer moltes preguntes… Llegeix més»

6è: Instròniks

Ahir els alumnes de 6è vam tenir el plaer de gaudir d’un taller d’instruments electrònics fets amb material reciclat, de la mà d’Instròniks.
A partir d’una llauna de galetes o un bric de llet, el converteixen en un instrument electrònic amb botons. Fan diferents afectes que… Llegeix més»

Celebrem la CASTANYADA!

Aquest divendres tota l’escola ha celebrat la Castanyada! No hem pogut baixar tots al pati com els altres anys, però cada grup ha fet activitats molt divertides a la seva aula. Algunes classes han mirat una pel·lícula, altres han fet un scape-room de la castanyera,… Llegeix més»

2n: Visita a l’Aquàrium

El passat dijous 22 d’octubre els alumnes de 2n vam anar d’excursió a visitar l’Aquàrium de Barcelona.
Primer vam fer una visita pels diferents aquàriums on ens van explicar moltes coses sobre els peixos, com per exemple que els cavallets de mar mascles són els que guarden… Llegeix més»

Iniciem el curs 20/21

Engeguem el curs 20/21, un curs que de ben segur serà diferent i amb molts canvis.
L’equip de mestres ja estem a l’escola treballant. Hem engegat a tope esperant si hi ha noves directrius que puguin arribar i adaptar-les a l’escola.
Esperem poder  començar amb la més… Llegeix més»

Primeres informacions pel curs 20-21

El curs escolar s’iniciarà el 14 de setembre amb una nova normalitat. Tots els serveis funcionaran  amb les mesures higièniques i sanitàries establertes Departament de Salut. Per tant hi haurà servei de menjador, extraescolars, servei d’acollida,…… Llegeix més»