Hola, som 6è, una classe de pel·lícula; comencem en 3,2,1 “CÀMERA I ACCIÓ!

Aquest curs som els més grans de l’escola i això ens fa ser els més responsables.

Des de P-3 hem passat moltes aventures i experiències diferents i divertides. Encara  recordem el nostre primer any com si fos ahir. Al pas del temps han vingut nous companys i hem pogut fer noves amistats.

Aquest any volem fer un documental sobre l’Hospitalet ja que el projecte interdisciplinari és  “l’Hospitalet una ciutat de pel·lícula” perquè tingueu més informació sobre l’Hospitalet de Llobregat.

Esperem que aquest curs sigui divertit, que aprenguem més coses i poder-nos anar a l’institut amb un bon record de l’escola.

BON CURS A TOTHOM!!