TREBALLEM ELS ARTICLES AMB RACONS

Aquesta setmana l’alumnat de Primer hem treballat els articles : L’, EL, LA ELS i LES  amb tres racons:

RACÓ 1: l’alumnat té 4 ruletes amb un articles al mig a cada una i imatges al voltant de la ruleta on ha de marcar amb una agulla les imatges que van amb l’article del mig de la ruleta.

RACÓ 2: tenim els 5 cartellets dels diferents articles i l’alumnat té diferents targetes amb imatges que ha de classificar amb l’article corresponent.

RACÓ 3: tenim els 5 cartellets dels diferents articles com en el racó 2, però ara no tenim targetes amb imatges, sinó que tenim targetes amb el nom escrit i també les hem de classificar a sota de cada cartellet d’articles. I a continuació escriuen a la llibreta 3 noms de cada.

Clica aquí per veure totes les fotos dels racons dels articles