SORTIDA 2 LLACS CICLE INICIAL

El passat dia 26 de maig l’alumnat de Cicle Inicial vam fer la sortida de final de curs a 2 Llacs de Gimenells. Aquesta sortida va ser tot un èxit, ja que el temps va acompanyar i l’alumnat s’ho va passar d’allò més bé gaudint de les tres activitats: Parc d’aventura, Paddle Surf King i Airstream.

En arribar a 2 Llacs vam esmorzar i després els monitors del parc ens van explicar les normes que havíem de seguir per tal que les activitats sortissin el millor possible. Seguidament, ens vam dividir els dos cursos. La classe de primer va començar pel Parc d’aventura i la de segon per l’activitat nàutica de Paddle Surf King, després ens vam intercanviar i finalment en grups de vuit alumnes vam poder gaudir de l’activitat estrella AISTREAM.

Després de cremar tota l’energia vam dinar i vam fer una mica de joc lliure mentre esperàvem que arribés l’autocar per tornar a l’escola. Un dia fantàstic i per repetir!!

Clica aquí per veure les fotos