SETMANA BIO

L’alumnat de cicle mitja hem decidit fer un taller durant aquesta setmana.

Hem explicat que vol dir BIO, i com ho podem relacionar amb l’escola verda.

L’activitat ha consistit en plantar unes llavors d’enciam.

Els nens i nenes han portat de casa un got de iogurt buit i a l’aula , l’hem omplert de terra fem i un xic de terra del pati. Un cop ho hem tingut tots  preparat, hem fet un forat on hi hem posat les llavors, ho hem tapat un altre cop i ho hem regat.

També hem posat un palet amb el nom de cadascú i un dibuix i el nom del que hi ha plantat.

Després les petites torretes les hem posades al costat de la finestra perquè els hi toqui el sol i l’aire, tindrem cura de la torreta regant-la quan sigui necessari. Quan ens surtin els enciams ens la podrem endur a casa i plantar-ho en torretes més grans.

En aquesta activitat hem treballat la llengua, les matemàtiques l’experimentació i l’àrea artística.

Esperem menjar enciams ecològics el més aviat possible. Seran boníssims i segur que en podreu fer una bona amanida !!!!