SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA.

INFANTIL

Aquesta setmana hem celebrat la festa de Santa Cecília, patrona de la Música. L’escola ha obert les seves portes a totes les famílies que vulguin/puguin participar cantant o tocant instruments i compartir així amb els nens i nenes la màgia de la música.

Hem pogut veure i escoltar guitarres, maraques, el saxo, la pandereta i també veus que ens deixaven a tots embadalits.

Agraïm al Jaume, padrí del Roc i l’Anna, a la Núria i a l’Isidre, tieta i padrí de la Chloe, a la Sònia, mare de la Rita, a la Maria Serra, mare de l’Alba i a la Paula i la Pilar, professores de música, la seva participació a la celebració de santa Cecília, ja que amb tots ells hem gaudit en directe d’actuacions musicals diverses i de qualitat.

Encara tenim pendent un altra actuació a P5, que es durà a terme els propers dies i l’esperem amb molta il·lusió.

Mirant les fotos, veureu què bé ens ho vam passar!

INICIAL

Al cicle Inicial vam tenir molta participació a la setmana musical, tant de famílies com d’alumnes, així que des d’aquí volem agrair la gran participació en tota aquesta activitat.

Merci per fer-ho possible.

El dia de Santa Cecília vam donar prioritat als alumnes musics

Artistes musicals a primer:

-Berta tocant l’ukelele

-Alera tocant el piano

-Maria tocant el piano

-Marc tocant el piano

A segon els artistes musicals són:

-Guerau tocant la bateria

– Pau tocant la guitarra

-Carlota tocant l’ukelele

-Queralt tocant el piano.

Famílies participants, degut al moment actual, ho vam fer amb grups bombolla

A  1r

– padrí de l’Alera

A 2n

– padrí del Biel, ens va tocar la guitarra i ens va cantar i ballar cançons d’ara i de sempre.

-Grup Magnet , mare del Blai, ens van tocar i fer ballar cançons.

-Mare de la Mar, ens va deleitar tocant el saxo

– Mare de l’Asier, ens va cantar cançons de sempre

Mare de l’Èrik, acompanyada de la senyoreta Paula , la practicant ens van fer gaudir de la música dels 80.

I per tot l’edifici de la plaça  Generalitat, les Mestres de música d’extraescolars, la Paula i la Pilar, ens van oferir un petit concert a cada classe.

MITJÀ I SUPERIOR

Dia 22 de novembre, Santa Cecília, patrona de la música.

L’alumnat i mestres de Sant Roc i els familiars participants en aquest acte,

ens vàrem reunir a la pista exterior de l’escola on ja estava tot a punt per iniciar l’activitat.

Amb una música marcant l’inici de l’acte, i amb la corresponent presentació del programa

que trobem a continuació, es va anar desenvolupant aquest tast  musical tant vivencial i

enriquidor, ja que l’alumnat i els seus familiars eren els protagonistes.

FAMILIAR Ares (germana de l’Eloi) Ens va  interpretar tres cançons acompanyada del teclat.
QUART A Nil Martínez

Júlia Clotet

La filla del marxant, popular catalana (guitarra).

Himne de l’alegria, Beethoven (teclat)

QUART B Màxim Oller

Joao Malagon

Arnau Vilagrasa

Al jardí i advocat (teclat)

L’himne de l’Alegria  (flauta)

Els pirates del Carib (flauta travessera)

CINQUÈ

Grup classe Cànon “si de bon matí”, a dues veus (col·lectiu)

I una cançó sorpresa ben divertida i mimada amb moltíssima gràcia.

SISÈ B

Abril Matamoros

Mar Baró i el seu pare, Jordi Baró

Peces amb el saxo.

Un tros de Cadilac Solitario i un tros de green Day (bateria i guitarra elèctrica)

TERCER

Thaïs Piñol

Martí Bonjorn

Arnau Camps

Àlex Zambrano

Mariona Torrent

David Rebollo

Para Elisa de Beethoven i We long (piano).

Hereu riera i una lliçó del Beyer (piano).

Soc de l’oest (guitarra).

Hereu riera i lliçó del Beyer (piano).

Himne de l’Alegria (piano).

Una peça al piano.

Agraïm al grup  de tercer que al no poder assistir a l’escola es van gravar i ens van enviar els seus vídeos que hem pogut mirar i admirar !

Moltíssimes gràcies a tots els participant i enhorabona per les seves habilitats i el seu coneixement musical.