SALTEM I BALLEM

El divendres al matí l’alumnat de cicle mitjà de la nostra escola vàrem anar al camp de futbol de Mollerussa  per la Trobada Intercomarcal escolar del Saltem i Ballem.

Cal comentar que durant el segon trimestre havíem dedicat unes quantes sessions en el treball de la sardana, acompanyats de la Montse, la nostra monitora.

Quan el divendres les diferents escoles anàvem arribant seiem a les grades, on vam esmorzar i vam gaudir d’un espectacle musical. Seguidament ens van cridar a cada centre per baixar al camp de futbol, i fent galop ens situàvem al lloc marcat dins del recinte, on vam ballar un parell de sardanes. Llavors van donar un obsequi a cada escola  i vam fer l’última activitat.

La cloenda va ser espectacular, doncs la rotllana ocupava tot el camp de futbol. Una vegada tothom va estar col·locat, va sonar la sardana EnGanxa d’Albert Palau.

Vam estar molt contents i contentes de poder participar-hi!