PROJECTE ARTISTES P4

Els Artistes de P4 treballem un projecte que consisteix en aprendre coses de tres animals: gats, cavalls i tortugues. Vam anar a la biblioteca a buscar informació i ens van fer préstec de contes i llibres. Els tenim a l’aula i els anem mirant i comentant. També vam veure amb molt interès videos sobre la vida d’aquests animals.

Però les principals activitats que hem fet han estat vivencials, d’observació directa, gràcies a que hem tingut l’oportunitat de tenir-los a l’escola: tortugues d’aigua, de terra i un gatet. Tots els sentits es van activar per captar el màxim d’informació: els vam escoltar, mirar, tocar… van caminar, menjar, “fer caca”, miolar… al nostre davant. Compartíem junts les observacions i els dubtes. Va ser molt interessant. També vam veure a la plaça una somera, la Blanqueta, que a més a més, ens va passejar una mica per la plaça.

Vam gaudir molt amb tots els animals i també amb les explicacions que ens van fer la Dolors, l’Helena, la Sandra i el Jaume. A tots, moltes gràcies!

Aquest ampli recull de fotos és una mostra del treball que hem estat fent aquest 3r trimestre.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS