MARÇ ARTISTES P4

Ja han arribat les vacances de Setmana Santa! Aquest mes de març hem acomiadat al Logan i li vam regalar un recull de fotos i dibuixos que li va agradar molt. Va ser emocionant ja que amb ell, els Artistes van treballar i també s´ho van passar molt bé escoltant els contes que ens explicava en anglès. També va participar en el matí de jocs de taula juntament amb la Sònia i la tutora: vam jugar al dòmino amb els nens i nenes ajudant-los a recordar les normes, respectar el torn… Ara, cada matí posen la seva foto a la “caseta” quan fem les rutines i el recorden amb un somriure.

Com veureu a les fotos, els nens i nenes van portant els arbres de la família que han fet amb els pares a casa i els presenten amb molta il·lusió. També porten plantes aromàtiques que tenen a casa (menta, espígol, romaní) per aprendre junts com són i l’olor que fan. Fins i tot, hem pogut veure com són les flors de les pomeres, perers, cirerers i pruneres: així fem observació directa i compartim explicacions tots junts. Hem continuat amb l’activitat de La Maleta i tots escolten atentament als companys/es que expliquen el conte.

Aquest mes també han estat fent activitats de robòtica amb els beebots i han gaudit molt. Cada vegada es mostren més segurs comptant, dibuixant i escrivint noms. Ara que ja han arribat les vacances de Setmana Santa, toca gaudir amb la família i compartir amb ells els treballs fets durant el trimestre. Bones Vacances!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS