MARÇ A CI

Al llarg del mes de març l’alumnat de Cicle Inicial hem gaudit de les diverses activitats d’aprenentatge que hem realitzat a l’escola. Hem visitat la biblioteca del poble, on la Vanessa, la bibliotecària, ens ha ensenyat com es classifiquen i s’etiqueten els llibres i també ens ha llegit un conte que ens ha agradat molt. A més a més, ens ha deixat dues caixes de llibres per poder llegir a l’escola durant aquestes setmanes.

Tot el cicle, a l’àrea d’Educació Física hem realitzat jocs molt divertits i, a classe també hem gaudit duent a terme activitats cooperatives amb els companys i companyes. També hem continuat aprenent i gaudint de les activitats de robòtica i hem donat la benvinguda a la primavera tot fent activitats plàstiques. Aprofitant l’arribada de la nova estació, l’alumnat de 2n hem après sobre les herbes aromàtiques i ens hem iniciat amb el planter.

L’alumnat de 1r hem dut a terme diversos racons de llengua sobre la descripció i la sintaxi tot construint frases amb pedres il·lustrades i a través de pictogrames. A l’àrea d’anglès també hem fet els murals de les parts del cos.

L’alumnat de 2n també hem realitzat l’exposició oral de la notícia i hem dut a terme els nous racons de llengua i matemàtiques, fent rimes, classificant noms comuns i propis, fent el joc de paraules, practicant ortografia o anant a comprar dònuts amb els nostres moneders personals. A l’àrea d’anglès hem fet un repàs de tot el que hem après al llarg del curs jugant al Kahoot i aquesta última setmana ha vingut l’Easter Bunny a amagar-nos ous de Pasqua pel pati. Els hem trobat tots i hem aprofitat per treballar els números i els colors en anglès un cop els teníem tots recollits.

Ara toca gaudir d’unes merescudes vacances de Pasqua. Ens retrobem aviat!

Clica aquí per veure les fotos de primer

Clica aquí per veure les fotos de segon

Clica aquí per veure les fotos de cicle inicial