MAIG ARTISTES P4

Aquest mes de maig, els i les Artistes hem plantat mongetes i hem vist com germinaven i anaven creixent la tija, les arrels i i les fulletes. També hem fet sortides a la biblioteca municipal a buscar informació sobre animals (cal dir que la Laura, ens va atendre molt bé!), al tros de pomeres per observar quins canvis experimenten els arbres i fruits des de la darrera visita, a veure el galliner i el mural de la dona treballadora. Hem gaudit molt fent psicomotricitat, practicant amb l’ordinador i la PDI i les tauletes de llum. I ens ho hem passat molt bé escoltant els pares que han vingut a explicar contes.

També hem continuat fent activitats de llegir i escriure, fer jocs amb els noms, comptar, dibuixar i pintar,  retallar, fer construccions amb cossos geomètrics… i ens surten força bé!

Mirant aquestes fotos veureu una mica com treballem a l’escola!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS