KEEP ON CATCHING!

Aquestes darreres setmanes els alumnes de 6è hem començat a treballar la geocerca a l’escola.

La primera sessió la vam dedicar a realitzar l’explicació de la geocerca i com la treballaríem a  l’escola.

A la segona sessió vam començar amb el nivell bàsic. Interpretació de mapes i recerca de diferents catxés amagats  dins una aula que l’alumnat desconeixia. També vàrem realitzar una cursa d’orientació pel pati i pels voltants de l’escola on havien de trobar diferents fites i marcar el full de registre amb el gravat  corresponent en el menor temps possible.

Durant la tercera sessió hem dut a terme una orientació i interpretació de diferents punts d’interès del poble i ho hem fet tot realitzant una sortida amb patinet. Un cop localitzats els punts i arribats a la zona marcada, havíem de resoldre una sèrie d’incògnites que se’ns plantejaven abans de poder anar al següent punt marcat al mapa.

Aquesta activitat ens ha d’ajudar de cara a les següents sessions on haurem de descobrir el nostre primer catxé utilitzant l’aplicació que treballarem a l’escola i més endavant també dissenyarem i crearem els nostres propis catxés els quals us animem a que un cop fets us animeu a cercar.

KEEP ON CATCHING!

CLIQUEU AQUÍ