I5 CLASSE DELS SAVIS

Aquest mes de setembre els alumnes de I5 han començat el nou curs escolar amb il·lusió de retrobar-se amb els companys/es, mestres i també amb ganes d’aprendre noves coses. Tot i que aquest mes de jornada intensiva, ha estat bàsicament d’adaptació, pas a pas ja ens hem anat iniciant en el treball de les diferents àrees. Hem organitzat la primera visita a la Biblioteca pública, on hem gaudit mirant i escoltant contes. També s’ha inaugurat l’aula STEAM, i amb molt interès l’hem visitat. En l’exposició hem vist els diferents materials que tindrem al nostre abast i la infinitat de possibilitats de treball que anirem desenvolupant al llarg del curs.

A més a més, aquest mes de setembre hem felicitat l’Ariadna i a la Yanira, que ja han complert els 5 anys. Per molts anys!

A continuació teniu una mostra d’algunes de les activitats que s’han dut a terme.