GENER SAVIS P5

Un altre mes us compartim l’àlbum mensual de les activitats que hem fet a la classe dels savis.

No podíem començar d’una altra manera el trimestre que guardant-nos un record de la nevada que ens va acompanyar a la tornada a l’escola després de les vacances de Nadal.

A racons hem estrenat espais nous: Hem jugat a jocs nous de lectoescriptura, matemàtiques… i el que més ens ha agradat: robòtica!

A anglès estem aprenent i practicant nou vocabulari dels diferents elements que podem jugar al parc. També hem recordat altres paraules que ja sabíem.

A plàstica continuem experimentant amb diferents tècniques amb pintura i amb retoladors, amb els quals hem practicat la tècnica del puntillisme, una tècnica que requereix molta paciència però que els resultats han set genials!

Finalment, una altra novetat de la tornada a l’escola: hem començat a fer experimentació. La primera sessió vam estar fent hipòtesis i experimentant amb rampes.