EL MES DE GENER A CICLE INICIAL

Després de les vacances de Nadal vam tornar amb les piles carregades a l’escola i amb moltes ganes d’explicar com havíem passat les vacances als companys, companyes i mestres de l’escola. Els Reis d’Orient ens van deixar dos jocs de taula i dos trencaclosques per la classe que ens van agradar molt.

Durant el mes de gener hem gaudit amb les activitats de robòtica, on hem construït un circuit d’obstacles per a gossos tenint en compte dues condicions: que hi hagués un obstacle en moviment i que dos fossin fixes i de diferent tipus. També hem fet l’experiment de l’arc de Sant Martí i hem descobert que amb el paper absorbent els colors que havíem pintat a les puntes s’expandien i formaven l’arc, mentre que això no passava amb un foli blanc.

També hem continuat gaudint durant les estones del pati, fent racons d’anglès i hem realitzat la tapa de l’àlbum a l’àrea de Plàstica.

Clica aquí per veure les fotos de primer

Clica aquí per veure les fotos de segon

Clica aquí per veure les fotos Cicle Inicial