DIA UNIVERSAL DELS DRETS DELS INFANTS

El passat dilluns dia 20 de novembre vam celebrar el Dia Universal dels Drets dels Infants. A les 15:00 ens vam trobar tot l’alumnat de l’escola a davant de les obres, on ja ens esperava el Francesc Balcells juntament amb l’Àgueda, el Pere i l’Adrián. També hi havia l’Elisenda i el Bernat, gegants del poble. Allí vàrem posar la bandera a la teulada de l’obra de l’escola nova i l’Àgueda i el Pere ens van explicar el significat d’aquest acte simbòlic. Va ser molt emocionant i ens va fer molta il·lusió ja que cada vegada veiem més a prop la inauguració de l’escola nova i així poder estar tots junts.

Seguidament vam continuar la celebració al pati de l’escola de l’edifici de Sant Roc, on l’Arnau i la Júlia C. ens van explicar què volia dir el dia dels Drets dels Infants. Després vam poder penjar la nostra frase/paraula, que havíem treballat a la classe i vam construir un mural conjunt.

A continuació, el Consellet Adolescent, acompanyats/des per la Míriam i la Vanesa, ens va llegir el manifest del CNIAC i ens va entregar la xapa del dret a la participació.

Per acabar vam poder escoltar la cançó que havíem treballat a les aules i ballar cançons que ens agraden molt! Ens ho vam passar molt bé!