CARNESTOLTES

La setmana passada vam seguir les consignes que el rei i la reina del Carnestoltes ens van donar:

• El dilluns un pentinat diferent portaràs i a l’escola ben content/a aniràs!
      • El dimarts la cara pintada i decorada lluiràs i a tots/es ens sorprendràs!
      • El dimecres amb pijama o bata heu d’arribar. No us podeu adormir perquè heu de treballar.
      • El dijous el coll et guarniràs i ben elegant estaràs!
      • El divendres al matí posa’t tot el que ja has portat i a la tarda vine ben disfressat/da!

Com a cloenda de tota la setmana ens vam reunir tota l’escola al pati de l’edifici de la plaça i vam desfilar per cursos mostrant així les disfresses. Després vam ballar cançons de carnestoltes i per acabar de fer gresca, els i les practicants ens van animar a ballar amb les seves coreografies.

Ens ho vam passar molt bé!!!

Clica aquí per veure les fotos