BON ESTIU CICLE INICIAL!

A l’escola ja olorem l’estiu. Ha sigut un curs fantàstic i ple de moments ben divertits. Aquí deixem un recull de fotos d’algunes de les activitats que hem realitzat durant aquest tercer trimestre: racons d’anglès, jocs digitals de matemàtiques, joc simbòlic per aprendre a comptar monedes, jocs cooperatius d’aula, teatralització de situacions per aprendre diversos valors, presentació oral de la recepta, projecte de medi sobre el nostre poble i sortida a l’ermita de Sant Roc per observar el creixement de les alzines que vam plantar.

Avui ja és l’últim dia d’escola i quina millor manera d’acomiadar-nos que anant a les piscines del poble a remullar-nos i gaudir d’un bon gelat! Ara toca gaudir de l’estiu al màxim! Fins al setembre!

Clica aquí per veure les fotos