3R TRIMESTRE A CICLE INICIAL

Al llarg d’aquest 3r trimestre l’alumnat de Cicle Inicial hem gaudit realitzant un gran ventall d’activitats d’aprenentatge a l’escola.

Al següent enllaç podeu veure un recull de fotografies realitzant activitats plàstiques, racons matemàtics, jocs d’anglès,  visitant la biblioteca, fent construccions a l’aula STEAM, construïnt instruments musicals amb material reciclat, fent el projecte de medi o l’exposició oral d’aquest trimestre.

També vam dedicar una jornada escolar en fer una activitat dins del Programa d’Acompanyament en la Transformació Educativa (PACTE), on l’alumnat va poder donar opinió i valorar com es treballa a l’escola i dir la seva per poder reflexionar sobre cap on volem encaminar-nos per anar construint l’escola que volem entre tots i totes.

L’últim dia d’escola vam anar a les piscines del poble a celebrar el fi de curs. Ens ho vam passar molt bé! Ara toca gaudir d’unes merescudes vacances d’estiu!

Clica aquí per veure les fotos de Primer

Clica aquí per veure les fotos de Segon

Clica aquí per veure les fotos de Cicle Inicial