MARÇ SAVIS EI 5

Durant el mes de març, a més a més de les activitats que formen part del dia a dia a l’escola, també hem realitzat altres activitats. El passat 8 de març vam crear un mural amb les fotografies que els nens i nenes ens van fer arribar, amb l’objectiu de commemorar el dia de la dona treballadora. Durant la visita mensual a la biblioteca del nostre poble, vam poder veure el mural que allí es trobava exposat.

Els alumnes també han dut a terme alguns experiments de ciència, on han pogut comprovar quins objectes floten i quins no floten, en funció del seu volum, material, forma i  densitat de l’aigua.

El dilluns 21, dia mundial de la Poesia, quan tot just havia arribat la primavera, vam fer una celebració conjunta  davant de l’escola, en la qual vam recitar el poema de primavera de la Núria Albó “Et diré un secret molt fi, la primavera és aquí.”

A  la classe dels savis, també hem començat amb el tema dels oficis de les famílies. Donem les gràcies als pares i mares que ens han mostrat la seva col·laboració! Especialment als pares de la Bruna que ja han vingut a l’escola a fer-nos la seva exposició.

Felicitem al Rayan per haver guanyat el premi al millor dibuix de la classe del XXVI cros del Palau d’Anglesola 2022.

Aquest mes de març, també hem acomiadat  a l’Helena Niubó, la practicant que va  estar amb nosaltres durant tot el mes de febrer i alguns dies del mes de març. Et donem les gràcies per tot aquest temps que hem compartit i ens has acompanyat en  les diferents tasques educatives. Et  desitgem  molta sort, Helena!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS