I3 COMENCEM UNA NOVA ETAPA

Ja fa uns quants dies que vam començar a l’escola iniciant una nova etapa en què alumnes, famílies i mestres ens hem trobat per compartir neguits, alegries, descobertes i algun plor…

Ara com ara, podem dir que els vostres fills/es venen a l’escola força contents i motivats i a poc a poc ens anem coneixent i relacionant-nos.

A I3 som la classe dels Espavilats i tenim una mascota l’ “Espavilat”, que ens ha anat acompanyant en tot aquest període d’adaptació i cada dia ens porta una nova sorpresa.

Al matí quan arribem ens saludem i anem a veure la nostra mascota que ens espera cada dia amb una nova descoberta, que nosaltres rebem amb molta il·lusió, perquè ens ensenya coses noves amb les quals ens divertim i juguem tot aprenent.

Ens ho passem molt bé a l’escola i per això us presentem un petit tastet de tot el que hem anat fent durant aquest primer mes de setembre.