CASTANYADA A L’ESCOLA

L’alumnat d’Educació Infantil.

Els dos dies previs a la Castanyada vam invitar a pares i mares a explicar contes als diferents grups classe. Aquesta vegada ho vam fer al pati i a les escales de la porta d´entrada per mantenir la distància de seguretat i seguir el protocol de la Covid-19. Com cada any aquesta activitat de conta contes va ser un èxit. Els alumnes van gaudir força escoltant les diferents històries.

El divendres 30 a la tarda i al pati, vam organitzar una festa de la Castanyada amb actuacions dels diferents cursos cantant cançons, ballant danses i recitant poemes. El temps ens va acompanyar i els nens/es, amb molta alegria i motivació, van fer les següents actuacions:

P5……La tardor que jo conec i el ball de la castanya.

P4…….La dansa de la castanyera i poema de tardor.

P3…….El bolet petitó i poema dels colors de la tardor.

L’alumnat de Cicle Inicial

Divendres dia 30, vam celebrar la castanyada d’una manera ben atípica: no vam poder ballar les danses però vam gaudir d’una tarda de gimcana al parc del darrera de l’ermita de Sant Roc. Ens ho vam passar d’allò més bé!

L’alumnat de Cicle Mitjà

Vam fer una sortida de tardor ben divertida. Vam anar al Parc de la Salut per treballar a partir de diferents elements  aquesta estació de l’any.

L’activitat estrella va ser: Land art de tardor (mandales de tardor).

Com podreu apreciar en les diferents fotografies estàvem agrupats en petit comitè i cadascú va disfrutar de debò composant aquestes mandales que van decorar aquest espai del Parc.

Després de fer la tasca les senyoretes van fer de jurat, assignant a cada grup el seu diploma:

CONCURS LAND ART DE TARDOR

PREMI A LA COMPOSICIÓ:

Més elaborada, més creativa, més atractiva, més divertida, més original, més cooperativa, més castanyera, més càlida…

I així tothom content ja que va haver-hi un premi per cada grup participant.

Que bé que vam passar la tarda en aquest Parc acompanyats/ades de natura i de tots els diferents elements de tardor que havíem portat de casa per poder realizar una mandala ben representativa d’aquesta estació de l’any.

L’alumnat de Cicle Superior

Vam sortir a passejar per la banqueta del canal. Vam arribar a una avinguda on hi vam trobar una mica d’ombra i allà, vam poder gaudir de  menjar-nos els panellets i les castanyes que cadascú s’havia portat de casa.

Una tarda molt agradable i diferent.

Aquí teniu una mostra de la festa de la Castanyada, aquest any no hem pogut invitar a pares, mares i altres familiars. Esperem aviat tornar a la normalitat i que tots junts puguem gaudir de les actuacions.