ARNAU BERENGUER TV

Divendres dia 20 de novembre es va inaugurar el Parc de la Infància i l’Adolescència aprofitant que era el dia Internacional dels Drets dels Infants. Per aquest motiu l’alumnat de l’Escola Arnau Berenguer va fer diferents activitats tant al parc com a l’escola.

A Educació Infantil van ballar i cantar la cançó “Contents” del grup AMBAUKA amb la col·laboració d’El Pot Petit, acompanyats d’uns titelles que van elaborar a classe.

A Cicle Inicial van fer de reporters explicant totes les activitats que van dur a terme els seus companys i companyes.

A Cicle Mitjà van realitzar un mural ple de drets dels infants i després cada alumne va crear la seva insígnia. També van fer una passejada amb patinet.

A Cicle Superior van pintar amb l’artista “Cristian Camilo Huertas Pérez”.

Va ser una setmana molt divertida i enriquidora per a tot l’alumnat. Aquí us deixem el vídeo del telenotícies realitzat per l’equip de Cicle Inicial. Esperem que us agradi!

CLIQUEUAQUÍ