UN SOMNI FET REALITAT

El passat dimarts dia 2 d’abril vam començar a l’escola nova. De fet, l’alumnat d’Infantil, a les 9:00 del matí, va fer les files a l’edifici antic de la plaça i van anar caminant cap a l’edifici nou on els esperava tot l’alumnat de primària. Després de cantar tots/es la cançó de “Caminem lluny”, de Doctor Prats, vam entrar a l’escola. Tot l’alumnat i equip docent la va visitar i va experimentar moltes emocions.

Dimecres dia 3 vam rebre la visita del M.Hble. President de la Generalitat, el Sr. Pere Aragonés, juntament amb l’Hble. Consellera d’Educació, la Sra. Anna Simó, el Sr. Claudi Vidal, director del ST d’Educació a Lleida, la Sra. Maite Codina, adjunta de direcció del ST de Lleida, la Sra. Montse Vergés, delegada territorial d’Educació i la Sra. Alba Castellà, inspectora de l’escola, l’Il·lm. Francesc Balcells, alcalde del Palau i el Sr. Gerard Guillem, regidor d’Educació. Va ser un dia carregat d’il·lusió i d’emocions. Agraïm aquesta visita tan important que va finalitzar amb una reunió en la qual vam intercanviar impressions juntament amb membres de l’AFA i l’Equip Directiu.

Volem acabar amb algun petit recull de sensacions expressades per l’alumnat:

• És molt gran i bonica.
  • Ens agrada entrar amb música per a fer una entrada més divertida i alegre.
  • Ens agrada molt entrar lliurement a l’escola i que ens rebin amb un bon dia i bona tarda!
  • També ens agrada entrar amb els nostres germans i germanes i amb els nostres amics i amigues sense fer files i haver-nos de separar.
  • Ens agrada estar tots junts amb els més petits i poder compartir les estonetes de pati.
  • Els que ens quedem a dinar estem encantats amb el nou menjador.
  • És molt xulo tenir una classe de música!
  • Ens agrada compartir pati amb tots els nens i nenes de l’escola.
  • Tenir aquest pati tan gran ens agrada molt perquè així tothom té el seu espai per a poder jugar.
  • Les nenes i nens d’infantil sovint ens diuen que estan molt contents de tenir un lavabo a la classe i de jugar al nou sorral. Entrar i sortir de l’aula al pati és una novetat i ho gaudeixen molt. S’han acostumat ràpidament a posar les jaquetes i motxilles a les prestatgeries del passadís.

L’equip docent de l’escola vol fer referència i donar les gràcies a l’ajuntament, l’AFA i les famílies que han fet possible aquest somni, estem encantats i encantades amb la nostra nova escola.

CLIQUEU AQUÍ