NADAL A L’ESCOLA

EDUCACIÓ INFANTIL

NADAL 2020 A E. INFANTIL

Els dies previs al NADAL, a Educació Infantil hem muntat el pessebre. Com cada any els alumnes de P5 l’han preparat amb l’ajuda de les mestres i els nens i nenes dels altres cursos han portat figures de casa per completar-lo.

El dia 14, vam tenir una gran sorpresa.  Ens va arribar el tió de Nadal! L’hem cuidat molt i li hem donat menjar i beure perquè ens cagués força el dia 21.

Avui, últim dia de classe d’aquest 1r trimestre, per fi hem fet cagar el tronc, hem gaudit una bona estona cantant-li la cançó i mirant per sota la manta el regalet que ens ha cagat. Ha sigut un dia molt complert i amb moltes sorpreses i activitats, entre altres hem fet el següent: esmorzar coca i torrons, recitar poemes de Nadal apresos a cada classe, cantar cançons nadalenques tots/es junts/es i veure un curtmetratge de temàtica nadalenca anomenat “Snowman”.

Aquests són dies d’alegria, màgia i molta il·lusió sobretot per als més petits. A l’Escola l’hem viscut intensament i esperem que a les vostres llars gaudiu força.

Educació Infantil

CICLE INICIAL

L’alumnat de 1r aquest matí hem fet l’activitat del calendari d’advent, on havíem d’explicar, per grups, un conte inventat. A continuació, hem jugat al joc del Bingo amb vocabulari de Nadal. Després hem dut a terme l’activitat estrella del matí “fer cagar el tió” i hem jugat també una estoneta amb els jocs que ens ha cagat.

A mig matí hem esmorzat coca amb torrons, i finalment hem mirat una pel·lícula de Nadal. Ha estat un matí especial!

Avui, últim dia abans de les festes de Nadal, ha sigut molt especial per tota la classe de 2n. Hem pogut fer cagar el Tió i aquest ens ha regalat moltes joguines. Hem mirat una pel·lícula, menjat coca amb torrons de xocolata i sobretot, gaudit amb amics, amigues i mestres abans de dir adéu a l’escola fins al 2021. I amb tota aquesta il·lusió, felicitat i moltes ganes de passar-ho bé volem desitjar-vos un Bon Nadal!

Cicle Inicial

CICLE MITJÀ

A Cicle Mitjà ens guardàvem pel dia 21 de desembre realitzar el toc final de la nostra manualitat, és a dir, posar aigua i purpurina daurada dins del pot màgic de Nadal, i una vegada col·locada la cinta i el cordill, deixar-la tota ben acabada… acompanyats de la Nadala “Nadal al teu costat”.

Una vegada tots hem tingut la nostra postal de Nadal i el treball manual hem passat a fer l’amic invisible, que com cada any ha resultat una activitat molt emotiva. Ha estat espectacular!

A continuació hem esmorzat la coca amb torró de xocolata i hem sortit una estona al pati, on hem pogut fer servir el patinet.

I per acabar hem tornat a l’aula per fer diversos jocs de taula, plastilina amb motius nadalencs, etc.

També cal dir que prèviament havíem aprofitat el dia que fèiem les fotos per parelles per penjar-les al vídeo de Nadal per fer una descripció oral dels objectes nadalencs que cadascú portava. I recordem el bé que ens ho vam passar decorant els vidres de la classe i de l’escola amb roba d’hivern o el dia que vam anar a veure el pessebre al carrer a casa dels padrins de la Martina March…

I per finalitzar aquest últim dia del primer trimestre del curs, hem entregat els informes i ens hem acomiadat fins a la tornada desitjant-nos de tot cor unes molt bones festes de Nadal!

Cicle Mitjà

CICLE SUPERIOR

A Cicle Superior hem començat l’últim dia obrint els regals de l’amic invisible. Ha estat molt divertit i tots els detalls eren molt originals! Hem passat molt bona estona! Després hem aprofitat per mirar una pel·lícula i esmorzar coca amb torró de xocolata.

Seguidament, hem sortit al pati i hem pogut gaudir d’una estona de jocs. Fins aquí el primer trimestre. Només desitjar-vos que tingueu unes Bones Festes! Ens veiem a la tornada.

Cicle superior

Avui, tot l’alumnat i el professorat de l’Escola hem esmorzat coca i torrons de xocolata que ens ha proporcionat l’AMPA. Moltes gràcies, hem esmorzat genial!

L’Equip de Mestres de l’Escola us desitgem molt Bones Festes!