DIVENDRES BESTIAL

El passat divendres a la tarda, tot l’alumnat de l’escola ens vam reunir al pati de l’edifici de l’avinguda (al costat del galliner) per celebrar el “Divendres Bestial”, una activitat promoguda pel comité mediambiental i la comissió d’Escola Verda, en a la qual es volia posar en valor el compromís a tenir cura de tots els animalets.
Cada grup de primària va explicar a la resta de l’escola moltes cosetes dels animals que cuiden i estudien: Primer va parlar de la tortuga Verdina, segon ho va fer del conill Boleta, tercer va explicar moltes coses interessants de les formigues que cuiden, quart ho va fer de l’escarabat de la farina i Cicle Superior ens va endinsar al món de les gallines.
L’alumnat d’Infantil també havia estat treballant a les aules els animals domèstics que tenen a casa: gats, gossos, tortugues, peixos, cavalls, gallines…
En acabar, vam poder veure més de prop tots aquests animals. Va ser un tarda molt bonica i interessant.