El passat mes de gener, quan vam tornar a l’escola, ens vam trobar amb la gran sorpresa dels regals dels Reis Mags, que vam obrir amb molta il·lusió i amb els quals hi juguem a les estones de joc.
En començar la segona setmana, els alumnes de la classe de P-5, excepte el Rayan, van ser confinats durant una setmana. Durant els dies que estaven confinats a casa, els nens i nenes van poder fer els deures que els havíem preparat a l’escola. També ens vam posar en contacte amb les famílies i ens vam comunicar per mitjà de videoconferències. Durant aquells dies, el Rayan va ser l’únic alumne de l’aula que continuava assistint a classe, va anar fent a l’escola les mateixes activitats que la resta del grup, alternant amb estones de joc i lleure. Va ser una nova experiència per als dos, ja que vam trobar molt a faltar a la resta de companys/es.
Un cop vam tornar a la normalitat, vam reprendre els aprenentatges en les diferents àrees.
El divendres 28 de gener, vam celebrar el dia de la Pau. Durant el matí vam fer activitats relacionades amb el tema (cantar i ballar cançons, explicar la història dels trols, fer els murals del passadís…).
Per la tarda vam acabar la jornada dansant amb grups bombolla la cançó “Mirall de Pau” al pati de l’escola amb els companys/es de Cicle Inicial.
Hem acabat el mes de gener, acomiadant a la Clara Solsona, la practicant que ha estat amb nosaltres des de principi de curs. Li donem les gràcies per tot aquest temps que hem compartit i ens ha acompanyat en les diferents tasques educatives. Et desitgem Molta Sort, Clara!
Durant aquests dies hem celebrat els aniversaris del Mihai, que va complir 5 anys durant les vacances de Nadal i també del Rayan, la Joana i l’Estel que ja han complert els 6 anys. Moltes Felicitats a tots i a totes!
CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS



