Sortida a la Masia d’en Cabanyes

El passat 17 de desembre tot l’alumnat de l’escola van realitzar una sortida a la Masia d’en Cabanyes.

Els grups de primer fins a sisè, van ser molt aventurers i aventureres i vam fer una ruta fins al Mas de l’Artís i després va anar cap a la Masia d’en Cabanyes. Tot i ser uns quants kilòmetres, van ser unes autèntiques excursionistes i van acabar la ruta amb una actitud immillorable.

D’altra banda, els més petits de l’escola van arribar a la Masia en autobús , i van poder gaudir d’un entorn natural ideal per descobrir, experimentar i jugar durant tot el dia.

Va ser un dia molt bonic on van poder compartir aventures, jocs i molts somriures.

Seguim endavant*

slideshow_deploy id=’1458′]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *