Guanyem el “premi creativitat” de la XII Mostra d’Art i Objectes Reciclats

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient cada 5 de juny, les escoles que participem a l’Agenda 21 escolar ens hem  mobilitzat en la lluita per un planeta més net i habitable. El passat dimarts 7 de juny  es vam trobar als  jardins del Centre de Resiliència i Sostenibilitat  Can Pahissa amb els representants de la resta de centres que també hi formen part (l’instituts Manuel de Cabanyes i Joaquim Mir, i les escoles Pompeu Fabra, El Cim, la Ginesta, i l’escola Sant Jordi).

Al mateix acte s’ha fet el lliurament de premis de la Mostra d’Art d’Objectes Reciclats d’enguany. La classe de segon de l’escola L’Aragai ha participat en el concurs i ha resultat la guanyadora de la categoria “creativitat” amb la seva obra d’art BROSSA INFINITA inspirada  amb en les  Cordes Infinites , obra de Josep Guinovart que es troba ubicada a la Torre Brava de Vilanova i la Geltrú.

Estem molt orgulloses d’aquest reconeixement i felicitem a tota la tribu de segon per la seva feina tan bé feta.

Tot seguit us deixem l’enllaç de la notícia de l’ajuntament de Vilanova: NOTÍCIA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *