Primària

Anem de rumba! 6è

Els alumnes de 6è de l’escola Antoni Gaudí van gaudir d’una sortida a l’Auditori de Sant Ildefons per veure l’espectacle Anem de rumba! Una experiència plena de música, dansa i molta energia! Aquesta activitat ha estat una fantàstica oportunitat perquè els alumnes gaudeixin de la nostra cultura  #Cultura #AnemDeRumba #EscolaAntoniGaudí

Anem de rumba! 6è Llegeix més »

El circ a tercer!

🎪🎉 La classe de tercer de l’escola Antoni Gaudí ja té la porta decorada! 🎉🎪 El tema és *EL CIRC!* 🤹‍♀️🤡🎈 La nostra porta s’ha omplert de colors, màgia i creativitat per donar la benvinguda a tothom. Veniu a veure com hem transformat l’entrada! Ens encanta com ha quedat! I vosaltres, què en penseu? 🎟️✨

El circ a tercer! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut