Papiroflèxia 3r!!!!
L’alumnat de 3r ha fet una balena a plàstica amb papiroflèxia i han gaudit molt d’aquesta activitat.
Papiroflèxia 3r!!!! Llegeix més »
L’alumnat de 3r ha fet una balena a plàstica amb papiroflèxia i han gaudit molt d’aquesta activitat.
Papiroflèxia 3r!!!! Llegeix més »
✨ Els nens i nenes de 1r han començat a gaudir d’un nou espai: el pati petit! Un racó pensat per a ells i elles, on poden jugar amb més tranquil·litat, deixar volar la imaginació i… 🎨 pintar amb guixos a terra! Els colors omplen el pati i les seves idees també! 💛🖍️
Primer cicle juga al pati petit Llegeix més »