Primària

JO EM QUEDO A CASA (5)

Bona tarda a tothom! Durant aquests dies he anat rebent un munt de fotografies i vídeos del magnífic treball que esteu fent a casa amb els pares i les mares. Mica en mica he anat establint contacte amb els nens i nenes de la classe i durant els propers dies intentaré acabar de contactar amb […]

JO EM QUEDO A CASA (5) Llegeix més »

TOT ANIRÀ BÉ! II

Bon dia a tothom! Esperem que estigueu molt bé. Us deixem més activitats per fer durant la Setmana Santa. Ja sabeu que podeu enviar al nostre correu tot el que aneu fent: quart.gaudi.cornella@gmail.com Una forta abraçada! Aina i Alba Eines per fer les activitats: MATERIALS PER FER ELS DEURES 4t Joc activitat 7: activitat 7- joc  

TOT ANIRÀ BÉ! II Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut