ENS VISITA EL TIÓ
El TIÓ ja ha arribat a l’Escola L’hem trobat amagat per l’hort i amb moltes gana…… És un TIÓ SALVATGE, nosaltres el cuidarem molt bé…… […]
ENS VISITA EL TIÓ Llegeix més »
El TIÓ ja ha arribat a l’Escola L’hem trobat amagat per l’hort i amb moltes gana…… És un TIÓ SALVATGE, nosaltres el cuidarem molt bé…… […]
ENS VISITA EL TIÓ Llegeix més »
El divendres 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’Escola Antoni Gaudí. L’alumnat va ballar danses i vam poder gaudir d’una tarda molt animada. Vam tenir molta sort que vingués la Castanyera a visitar-nos. Va ser una sorpresa molt agradable per a tots i totes. Cliqueu sobre aquest títol per a veure la GALERIA DE