3r

ENS VISITA EL TIÓ

El TIÓ ja ha arribat a l’Escola L’hem trobat amagat per l’hort i amb moltes gana……           És un TIÓ SALVATGE, nosaltres el cuidarem molt bé……                                                   […]

ENS VISITA EL TIÓ Llegeix més »

CASTANYADA 2020

El divendres 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’Escola Antoni Gaudí. L’alumnat va ballar danses i vam poder gaudir d’una tarda molt animada. Vam tenir molta sort que vingués la Castanyera a visitar-nos. Va ser una sorpresa molt agradable per a tots i totes. Cliqueu sobre aquest títol per a veure la GALERIA DE

CASTANYADA 2020 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut